Özgürlük

12 Nisan 2010 Pazartesi

Şimdi ben buraya yine girdim, fakat benim yine yazacak bir şeyim yok. Tek fark ettiğim şu font'un çok güzel olması, sadece o yüzden bile giriyor olabilirim. 10'da olan bir sınava insanlar nasıl uyuyarak gidebiliyorlar pek anlayabilmiş değilim. Aslında anlıyorum ama bünyem uyumamayı sevdiği için ona kıyak geçiyorum bu ayakları çekerek. Kahve de yaptım kendime çaydanlıkta. İsteyene öğretebilirim. Fakat pek kimse okumadığına göre öğrenemeyecekler de, ne kadar yazık değil mi onlara ben :)

Ben gene böyle yazıyorum, çünkü başka yapacak hiçbir şey yok şu an. Biraz sonra yola çıkacağım, yol dediğim de yarım saatlik. Uykusuzluk kokusu vardır, belki bilirsiniz, uyumadan dışarı çıktıysanız o kokudan vardır üstünüzde, burnunuzda. O kokuyu çektikçe uykunuz gelir. Benim de öyle olacak, minibüste uykum gelecek, sonra okulda kantinde insanları takip ederken ne kadar doğallıktan uzak olduklarını fark edip üzüleceğim. Uyku bastırıyor, gözlerim kapanıyor, ama öyle çok da değil yani. Az böyle :)

Kahve & Sigara keyfimden size de ikram edebilirim, çok güzel oluyor bence :)

Ayrıca şarap da güzel bir şey.

Evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder