Özgürlük

9 Nisan 2010 Cuma

Ne güzel böyle kimse yok...

Böyle buraya girince yalnız olduğumu, kimsenin beni okumadığını farkedince çok hoşuma gidiyor :) Kimse yok, ne güzel. Bunları böyle yazıyorum, karşımda birisi okuyacakmış gibi ama alttan alttan da kimsenin okumayacağını biliyorum. İşte belki bir kişi, hadi bilemedin taş çatlasa 2 olsun yani. Yanlışlıkla girerlerse o da :)

Siz de yapın bak, böyle sitemynet idi blog mlog idi böyle şeyler açıp, kimsenin okumayacağından emin olarak yazı yazın. Dur ya bu font güzelmiş, sevdim. Yarın sınav var mesela, ne güzel değil mi? Evet :)

Ya ne yazsam be, yazacak bir şey yok :) Edebiyata hakaret gibi saçmaladıkça saçmalamayalım. Yedi numara var trt1'de, açın onu izleyin!!!!!! Kimse yok ki bunu okuyacak :))

1 yorum:

  1. rahatını bozmak gibi olmasın ama ben okuyorum artık :)

    YanıtlaSil